Skip to main content

Kaip veikia Google reklama?

Savo veikimo principu Google reklama gali kiek priminti kitas reklamas, tačiau detalūs nustatymais leidžia lanksčiau valdyti reklamą ir kam ji bus rodoma. Google reklama nėra sudėtinga kai pasipraktikuoji, tačiau pradžioje tai gali atrodyti kaip painus labirintas. Google reklama yra skirstomas į du tipus: tekstinė ir vaizdinė Google reklama. Naršant internete žmonės mato daugybę skirtingų reklamų pritaikytų jų poreikiams. Tai nustatoma pagal jų paieškos istoriją, aplankytus puslapius ir panašią informaciją. Tekstinė Google reklama veikia raktažodžių, lokacijos ir buvusių paieškų principu. Kuo tikslesni nustatymai, tuo tikslesnei auditorijai reklama bus parodoma. Vaizdinė Google reklama veikia panašiai kaip ir tekstinė. Ji yra pritaikoma pagal naršymo istoriją, jau matytas reklamas ar lankytus puslapius.

Kiek investuoti į Google reklamą?

Investuoti į Google reklamą yra naudinga kiekvienam verslui. Tačiau visada atsiranda klausimų, kiek reikėtų investuoti į Google reklamą. Google reklama iš esmės nėra brangi. Tai vienas iš patraukliausių Google reklamos aspektų. Google reklama pati nekainuoja – mokama tik už paspaudimus ant reklamos. Paspaudimų kainos nustatomos pagal naudotų raktažodžių populiarumą. Jei konkurencija raktažodžio yra didelė, vienas paspaudimas gali kainuoti net kelis eurus. Tačiau jei raktažodis yra rečiau naudojamas, paspaudimai kainuoja iki vieno euro. Google reklamos biudžetą taip pat galima kontroliuoti, didinti ir mažinti, jeigu atsiranda poreikis. Tokia biudžeto kontrolė yra patraukli kiekvienam užsakovui, todėl Google reklama yra dažnai pasirenkama įvairių verslų. 

Google reklama: patarimai naujokams

Google reklama pradedantiesiems gali pasirodyti sudėtinga ir paini. Tačiau iš tiesų sukurti Google reklamą yra gana paprasta. Pirmiausia reikia žinoti savo auditoriją. Tai padės parinkti tinkamus auditorijos nustatymus ir jūsų Google reklama pasieks tikslinį klientą. Google reklamos kūrimą pradėkite nuo tinkamų raktažodžių parinkimo. Pasitikrinkite, kokie populiarūs raktažodžiai, atitinkantys jūsų verslą, gali būti naudojami. Pritaikykite juos savo antraštėse ir aprašymuose. Nepamirškite naudoti patraukiančių frazių, kurios Google reklamą pavers gera ir efektyvia. Jeigu manote, kad Google reklamos patys nepadarysite, kreipkitės į specialistus. Jų pagalba su Google reklama tikrai atsipirks.