Skip to main content

Facebook reklama ir nuomonės formuotojai

Kasmet Facebook reklama sulaukia vis daugiau verslo dėmesio. Vis dėlto, besikeičiančios tendencijos keičia ir įprastus reklamos sprendimus. Šiandien socialinių tinklų reklama savo žvilgsnį vis dažniau kreipia į nuomonės formuotojus (influencerius), kurie tampa prekinių ženklų „veidais“ ir padeda plėsti įmonės žinomumą. Tokia reklama yra ne tik geriau įsimenama, bet ir skatina vartotojų pasitikėjimą. Vis dėlto, ne […]

Skaitykite toliau

Kada SEO rezultatai pasiekiami lengviau ir greičiau?

Tai, kiek laiko užtruks iškelti svetainę į pirmuosius Google puslapius yra labai individualus klausimas. Tad jei SEO paslaugos jums siūlomos su garantija, kad rezultatai bus matomi jau pirmomis savaitėmis, verta suabejoti šių pažadų pagrįstumu. Na, o mes supažindinsime kokiais atvejais SEO rezultatai gali būti greičiau pasiekiami. Kai jūsų versle nedidelė konkurencija Kuo mažesnė konkurencija jūsų […]

Skaitykite toliau

Kaip veikia Google reklama?

Savo veikimo principu Google reklama gali kiek priminti kitas reklamas, tačiau detalūs nustatymais leidžia lanksčiau valdyti reklamą ir kam ji bus rodoma. Google reklama nėra sudėtinga kai pasipraktikuoji, tačiau pradžioje tai gali atrodyti kaip painus labirintas. Google reklama yra skirstomas į du tipus: tekstinė ir vaizdinė Google reklama. Naršant internete žmonės mato daugybę skirtingų reklamų […]

Skaitykite toliau