Skip to main content

Facebook reklama ir nuomonės formuotojai

Kasmet Facebook reklama sulaukia vis daugiau verslo dėmesio. Vis dėlto, besikeičiančios tendencijos keičia ir įprastus reklamos sprendimus. Šiandien socialinių tinklų reklama savo žvilgsnį vis dažniau kreipia į nuomonės formuotojus (influencerius), kurie tampa prekinių ženklų „veidais“ ir padeda plėsti įmonės žinomumą. Tokia reklama yra ne tik geriau įsimenama, bet ir skatina vartotojų pasitikėjimą. Vis dėlto, ne visada darbas su nuomonės formuotojais yra teisingas pasirinkimas. Pateikiame trumpą atminę, ką turėtumėte žinoti apie Facebook Ads ir influencerių bendradarbiavimą.

Kokį darbą atlieka nuomonės formuotojai?

Reklama su nuomonės formuotojais skatina reklamos įsimintinumą. Paprastai išskiriami keli influencerių skelbiamo turinio privalumai: vartotojų dėmesio atkreipimas, susidomėjimo, noro ir veiksmo skatinimas. Visa tai didina įsitraukimo į reklamos turinį rodiklius, tampa atpažįstama prekės ženklo rinkodarine strategija ir gali ženkliai padidinti prekės ar paslaugos pardavimus. Kitaip sakant, influenceriai, būdami atpažįstami visuomenės veidai, gali stipriai paveikti vartotojo jausmus ir elgesį, kadangi žmonės yra linkę pamėgdžioti tuos, kurių pavyzdžiu seka. Be to, dažniausiai tikima, kad žinomo žmogaus rekomendacijos yra nuoširdžios, objektyvios ir perteikiančios realią patirtį. Tai leidžia tarsi peržengti pirminį prekės ar paslaugos „vertinimo“ žingsnį ir įsigyti produktą jau tikint jo nauda.

Kada Facebook reklama ir nuomonės formuotojai yra geras, kada – vengtinas sprendimas?

Pastaraisiais metais stebima aiški tendencija, rodanti, kad pirkėjai vis daugiau dėmesio skiria socialiniams projektams ir socialiniams klausimams. Dėmesys aplinkai, kurioje gyvename, ir visuomenei, kuri mus supa, lemia tai, kad influencerių įtaka šiuo metu yra nepaprastai svarbi. Tačiau nereikėtų apsigauti, – praktika rodo, kad socialinės reklamos aktualumas atlieka kur kas didesnį vaidmenį nei pats influenceris, pvz., taršos mažinimas, atsinaujinanti energetika, kova su patyčiomis ar kitos temos daugeliui yra kur kas svarbiau už reklamoje matomą asmenį. Kitaip sakant, nors rinkodaros tyrimai rodo, kad žymūs žmonės / nuomonės formuotojai iš tiesų daro nemenką įtaką auditorijos susidomėjimui, neužtenka influencerio, kad Facebook reklama taptų populiari. Šiame etape labai svarbu įvertinti ir pačio nuomonės formuotojo žinomumą, jo pomėgius, elgesį ir visuomenės požiūrį. Netinkamai priimtas sprendimas gali sugadinti prekės ženklo vardą, o neatsargi reklama gali sukelti didelių nuostolių. Be to, kad Facebook Ads pasiektų savo vartotoją, labai svarbu kreiptis į influencerį, kuris yra susijęs su jūsų parduodamu produktu. Dėl šios priežasties keliautojai, aktyvaus laisvalaikio entuziastai reklamuoja kelionių prekes ar pramogas, žinomi kosmetologai ar modeliai – grožio prekes, gyvūnų mylėtojai – prekes ir paslaugas augintiniams, o žiniasklaidos atstovai pristato visuomenei aktualias žinutes, padedančias kurti švaresnį / tvaresnį rytojų.